מציג 1–12 מתוך 165 תוצאות

1,205.00

224 צבעים חדשים!

Formula Guide שתף, השווה, תקשר והתאם צבעים עם המהדורה החדשה של Formula Guide. כלי התאמת צבעים רב-תכליתי זה מקצה לקצה מציג את כל 2,390 צבעי הספוט מונעי השוק במערכת הגרפיקה של Pantone על מניפות נייר מצופה ולא מצופה. מעודכן כעת עם 224 צבעים חדשים לגמרי של Pantone Matching System (PMS), מדריך הפורמולה האחרון של Pantone כולל גם חמישה צבעי ערבוב בסיס ידידותיים לסביבה של Pantone.

1,444.00

מטרתו של ה- FHI Color Guide להציג את המראה הסופי של הצבע כפי שמתקבל על הטקסטיל או משטחים קשים ורכים. המדריך מדגים את כל 2,625 הצבעים מסדרת FHI (ראשי תיבות של Fashion, Home & Interiors) על נייר מצופה לכה. מדובר בכלי הנייד הטוב ביותר והמשתלם ביותר שקיים לשימוש עבור עיצוב מוצרים לבית, קרמיקה, טקסטיל, צבע, קוסמטיקה, אביזרי אופנה ומוצרי עור.

המלאי אזל
2,421.00

Color Bridge Set הינו הכלי הנוח ביותר עבור מעצבים גרפיים, שמספק השוואה ויזואלית של צבעי פנטון לצד הצבע המקביל הקרוב ביותר לפי פורמט CMYK להדפסה, ומגיעה בשתי מניפות- על נייר מצופה ונייר לא מצופה. באמצעות Color Bridge Set תוכלו לעצב כל מוצר כאשר נדרשת הדפסה בפורמט CMYK.

המניפה כוללת 224 צבעים חדשים שהושקו בדצמבר 2022

1,021.00

מניפה זו מציגה אוסף שלם של 655 צבעים מתכתיים להדפסה על אריזות ולהדפסת חומרים שיווקיים, כולל 54 צבעים חדשים עכשוויים, וכן צבעים חדשים המבוססים על צבע דיו ורוד-זהב מטאלי. הצבעים החדשים מעניקים מעצימים כל עיצוב ומעניקים לו מראה יוקרתי. הצבעים במניפה מעניקים השראה ומאפשרים לך להתרשם רק במעט בדרך שבה הצבעים הללו יכולים לשדרג כל עבודה שלך. מומלץ להשתמש בצבעים המטאליים בעת עיצוב אריזות, עיצוב לוגו, מיתוג, שילוט וחומרים שיווקיים.

המלאי אזל
1,410.00

Color Bridge Coated הינו הכלי הנוח ביותר עבור מעצבים גרפיים. בנוסף, מספק השוואה ויזואלית של צבעי פנטון לצד הצבע המקביל הקרוב ביותר לפי פורמט CMYK להדפסה על נייר מצופה. המדריך כולל גם ערכי CMYK, HTML ו- RGB תואמים, המושלמים למעצבים דיגיטליים.

המניפה כוללת 224 צבעים חדשים שהושקו בדצמבר 2022

המלאי אזל
710.00

מניפת הצבעים Pastels & Neons Coated & Uncoated הינה מניפת צבעים הכוללת אוסף מודרני של צבעי פסטל מרגיעים וצבעי ניאון בהירים, באמצעותם תוכלו ליצור עיצובים חדשניים שימשכו את העין. ליד כל צבע מצויינת נוסחת הדיו המתאימה לו. באמצעותה ניתן ליצור מוצרי שיווק ואריזות עכשוויות ושונות.

2,587.00

ערכת Solid Guide מאגדת את כל חמשת מניפות הפנטון, מיועדת ליצירת מיתוג, עיצוב אריזות, שילוט ומוצרי שיווק ומספקת את מערך צבעי הפנטון הגדול ביותר שקיים, סה"כ 2,678 צבעים.

562.00

כלי המדידה ColorChecker Classic מספק פתרון מקצועי לצלמים המבקשים לשחזר את הצבעים האמיתיים של התמונה, לבחון כיצד הם יראו בתנאי התאורה השונים ולשלוט בהם במידת הצורך. אידיאלי הן לצלמים מקצועיים והן לחובבנים!

המלאי אזל
740.00

כרטיס הצבע לכיול מצלמה של ColorChecker Passport Video פותח במיוחד לתהליך הפקת סרטי וידאו. המכשיר יאפשר לכם לקבל התאמה מדוייקת יותר בין מצלמות, להשיג את החשיפה הרצויה בעת הצילום, ותקל עליכם בעת צילום ועריכה של סרטים במצבי תאורה שונים, וכל זה באמצעות מעין פנקס קטן שנכנס לכל כיס.

1,457.00

 i1Display Pro Plus

אם אתם מחפשים לדייק את הצבע בכל המסכים שלכם ברמה הגבוהה ביותר, כולל מכשירים ניידים ומקרנים, i1Display Pro Plus הוא הפתרון בשבילכם! כיול אולטימטיבי למסכים. מיועד לצלמים, ליוצרי סרטים ועורכי וידאו המחפשים אפשרויות מתקדמות ובקרה מקסימלית עבור צגי HD Super-Bright ו מוניטורים  HDR.

1,798.00

צמד מניפות על גבי נייר מצופה לתחום הדפוס והגרפיקה. מניפת Formula Guide Coated - מניפת צבעי הפנטון עם כל נתוני ערבובי הצבעים. מניפה המיועדת לבתי דפוס מניפת שוואת צבעים Color Bridge Coated - במניפה 2 טורי צבעים, טור אחד צבעי הספוט - פנטון המיוחדים. טור שני, הצבע הכי קרוב לצבע הפנטון שבטור לצידו בשימוש בהדפסת CMYK בלבד. במניפה נמצאים נתוני פנטון, CMYK, RGB, HTML. המניפה מיועדת לתחום העיצוב והגרפיקה.

615.00

כל מסע לצבעוניות מושלמת מתחיל עם קולור צ'קר פספורט! "קולור צ'קר פספורט פוטו 2" החדש והעוצמתי כלי חיוני שעוזר לך ללכוד את צבעי העולם בצורה מושלמת יותר ומבטיח שתעבוד עם הקבצים המדויקים ביותר ככל שניתן. לא משנה היכן התחלת לחקור וליצור, תמיד יש לך את הפספורט.

נגישות
פתיחת צ'אט
היי! אנחנו פה, יש לך שאלה?
היי! אנחנו פה, יש לך שאלה?
Call Now Button